Гарантія

На усі товари нашого магазину надається гарантія, за винятком товарів короткого часу зберігання (таких як реагенти й подібні витратні матеріали). Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах. Гарантія вступає в дію відразу після отримання товару. У разі, коли товар потребує специфічного встановлення та налаштування, гарантія вступає в дію з дня встановлення такого обладнання.

При отриманні товару:

  • Уважно перевірте товар на утримання повного комплекту, який заявлений в документах.
  • Проведіть огляд товару на наявність зовнішніх пошкоджень (подряпин, потертостей і т.п.)
  • Обов'язково звірте відповідність серійних номерів в гарантійному талоні й на товар.

Перед початком експлуатації, настійно рекомендуємо детально ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації.

Будьте уважні й обережні при експлуатації обладнання і воно прослужить Вам довго й ефективно. У разі необхідності ми надамо Вам найкраще гарантійне обслуговування.

Гарантійні зобов'язання не поширюються якщо:

  • порушене збереження гарантійних пломб
  • механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний номер товару змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

природний знос або вичерпання ресурсу випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.) пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ) ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації при використанні програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу і не ліцензоване виробником або продавцем збереження інформації на жорсткому диску

Обмін і повернення товару

Якщо товар належної якості - обладнання, яке не підійшло за формою, кольором, габаритами і схожих причин.

Повернення справного товару здійснюється протягом 14 днів за умови:

  • Товар не використовувався
  • Товар має ціле пакування
  • Товар має не пошкоджені пломби
  • Товар має цілі ярлики
  • Товар має свій зовнішній вигляд
  • У покупця є розрахункові документи та гарантійний талон на товар
Якщо товар неналежної якості - товар, який має несправність і / або не відповідає умовам договору / не володіє заявленими якостями / не відповідає вимогам для даної категорії товарів.

Повернення товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного терміну або терміну придатності.

Можливі такі варіанти розв'язання проблеми:

  • Заміна на такий же, але справний товар.
  • Заміна здійснюється протягом 14 робочих днів, якщо товар є в наявності або протягом 2 місяців, якщо товару в наявності немає
  • Повернення товару на усунення неполадок продавцю.
  • Відшкодування витрат необхідних для усунення неполадок.

У разі необхідності в гарантійному ремонті / обслуговуванні ви можете звернутися до наших фахівців за номерами телефонів, які вказані на сайті.

Звертаємо вашу увагу, що інформація і телефони необхідні в гарантійних випадках написані в гарантійному талоні.